Dzisiaj banalne zdobienie z użyciem naklejek wodnych z BornPrettyStore tych < TUTAJ >. Swoją drogą naklejki są rewelacyjne, wystarcz...

Smerfy + Tutorial

By | 7/27/2013 23 comments
Dzisiaj banalne zdobienie z użyciem naklejek wodnych z BornPrettyStore tych <TUTAJ>. Swoją drogą naklejki są rewelacyjne, wystarczy kilka minut i już jest zjawiskowe mani :) Tym zdobieniem postaram się nieco nadrobić WIELKIE zaległości jakie mam w Projekcie Wieczorynka.


Do wykonania tego mani użyłam:
Wibo Gel Like #7 Blue Lake.
*  My Secret #121
* Naklejki wodne z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki)
* Biała farbka akrylowa
* RimmelLycraPRO Matte Finish Topcoat






Po zobaczeniu tych paznokci moja mama stwierdziła, że to nie Smerfy. Smerfy mają białe czapki! Tak więc zrobiłam im białe czapeczki i buty, aby były w 100% SMERFAMI :)






Naklejki można zakupić <TUTAJ>
4,73$ = 15,23zł używając kodu CLL91= 13,70zł wysyłka darmowa

No i jeszcze na koniec mały BONUS 
Mój debiut na YT.



Miłego Oglądania :*

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Ale słodkie te Smerfy :)
    Filmik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczotki :) jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te naklejki :) Ja uwielbiam ten sposób zdobienia, szczególnie, gdy nie mam czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają te smerfne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są :D mama miała rację żeby czapeczki pomalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra smerfy!!!! fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. smerfastyczne paznokcie :) ja swoje naklejki kupiłam na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro drożej wyszło jak sobie przeliczyłam. Takie duże tekturki taniej wychodzą :)

      Usuń
  8. aż mi się buzia uśmiechnęła, mega pozytywne mani ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie :) Uwielbiam Smerfy do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się te smerfy prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te smerfiki, faktycznie z białymi czapami i butkami wyglądają znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne są. :D kolorując im czapeczki i buciki stały się bardziej żywe. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ^^ po dodaniu biały detali Smerfiki wyglądają jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  14. smerfastyczne! ślicznie wyglądają z tymi białymi czapeczkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne te naklejki :) ! i śliczne wykonanie jak to zawsze u Ciebie bywa :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Filmik mi się wyjątkowo podoba.. taka przyjemna muzyczk a w tle... az się miło ogląda.. najbardziej mi się podobało jak dreptałaś pazurkami czekając aż się smerf wymoczy:D Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny mani, szybki i jaki efektowny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękny mi jak najbardziej się podoba jest delikatny i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi sie ten Smerfny efekt :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj w projekcie! :D
    W naklejkach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*