Bardzo prosty i efektowny wzór, który już kiedyś gościł na moich paznokciach < TUTAJ > Ikat Print należny do tego typu zdobień, co im...

Ikat Print + Tutorial

By | 7/02/2013 23 comments
Bardzo prosty i efektowny wzór, który już kiedyś gościł na moich paznokciach <TUTAJ>
Ikat Print należny do tego typu zdobień, co im mniej dokładnie robimy tym lepszy efekt końcowy :)


No to zaczynamy od banalnego wręcz tutorialu.


1. Paznokcia malujemy bazą i czekamy, aż całkowicie wyschnie. Za bazę posłużył mi  Rimmel SalonPRO #312 Ultra Violet


2. Malujemy białe trójkąty. Nie zwracajcie uwagi na 'poszarpane' brzegi, bo i tak je później zamalujemy. Ja użyłam białego lakieru od chińczyka za całe 2zł.


3. Na białych trójkątach, malujemy mniejsze trójkąty, które również mają mieć 'poszarpane' brzegi. 

4. Teraz cienkim pędzelkiem i czarnym lakierem lub farbką (ja użyłam farbki) malujemy jeszcze mniejsze trójkąty o 'poszarpanych' brzegach. 

5. Tym samym pędzelkiem i farbką malujemy 'ramkę' wokół białego trójkąta. Można ją zrobić ruchem zygzakowatym lub malując poprzeczne kreseczki jedna koło drugiej. Należy uważać, aby czarna 'ramka' nie była za gruba  i nie przykryła całkowicie białego koloru.

6. Pokrywamy całość top coatem i GOTOWE.

Mam nadzieję, że tutorial okazał się chociaż trochę pomocny :)








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. niesamowicie to wygląda, bardzo mi się podoba :D

    Dzięki za dobrą energię, pomoże na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mani jest mega efektowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 2 zdjęciu brakuje jeszcze napisu "Milka" :D

    Ja się nie mogę nadziwić jak Ty utrzymujesz takie paznokcie. Piękne są <3
    Moje są niby twarde, ale zawsze któryś ma kaprys, a później wszystkie trzeba spiłować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie Milkowe są :)
      No ja właśnie jeden strasznie strzaskałam i czekam tylko aż będzie go można ściąć. Wszystkie za parę dni będą króciutkie. Mam jednak sporo nieopublikowanych zdobień to może zdążą podrosnąć do tego czasu.

      Usuń
  4. Efekt jest niesamowity :) A z tutorialu na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. suuuupeeer :D juz wiem co następnym razem zmaluje :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę mega efekt. Super dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne już jakiś czas temu widziałam to zdobienie u kogoś i się zastanawiałam jak to zrobić a teraz już wiem dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super. będę musiała wypróbować na swoich pazurkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo to naprawdę szybko idzie. Efekt natomiast przykuwa wzrok, a ja to lubię ;p

      Usuń
  9. szczerze powiedziawszy ten wzór wydawał mi się o wiele trudniejszy, a teraz jak patrzę na ten świetny tutorial to aż mam ochotę się pobawić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam wiec na efekty. Też myślałam, że to skomplikowane jest, jak pierwszy raz zobaczyłam ten motyw. Coraz częściej się jednak przekonuję, że efektowne motywy potrafią być proste w wykonaniu np. róże.

      Usuń
  10. bardzo fajny "etniczny" motyw :) ale masz długaśne paznokcie, u mnie już dawno by się połamały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł :) i moze tez skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u innych mnie się podobało, ale myślałam że sporo z tym babrania
    kto wie? może też spróbuję?
    wpisuję na swoją "TO DO" listę ;P
    dzięki za tutka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra.. przepiękny jest kolor bazowy, mani cudowny:D taki poczochrany:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten fiolet jest przecudowny <3 a Ikat również wyszedł ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*